Media społecznościowe

Czy wiesz, że co drugi szef przed zatrudnieniem Cię przejrzy strony Facebooka, aby podejrzeć kim jesteś, jakich masz znajomych , co lubisz i robisz w wolnych chwilach?
Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy jak ogromną rolę pełnią media społecznościowe i ile dobrego i ile złego może z tego wyniknąć..
    Niemal każdy z nas zostawia po sobie jakąś aktywność w sieci - część z nas jest obecna na forach i prowadzi internetowe dysputy, niektórzy prowadzą bloga, a jeszcze inni na facebooku czy twitterze bądź też instagramie dzielą się swoim życiem prywatnym.


Jak widać media społecznościowe są wszechobecne, co chwila pojawiają się nowe programy umożliwiające promowanie w sieci, nic więc dziwnego, ze po tego typu rozwiązania sięgneli specjaliści od marketingu i sprzedaży.
    Jak wynika z raportu We are social media na kuli ziemskiej jest już 3,01 mld użytkowników Internetu. To stanowi ponad 42% wszystkich ludzi na świecie.W 2014 roku internet dotarł do 525 milionów nowych osób, a obecnie z mediów społecznościowych korzysta ponad 2 miliardy osób. Jesli chodzi o Polskę  to ze średnim czasem 4,9 h/dobę zajmujemy 13 miejsce na świecie, a w Mediach społecznościowych spędzamy 2,1 h/dobę, co jest wynikiem nieco poniżej średniej na świecie.
    Jak już zostało wspomniane - social media są doskonałym polem dla prywatnej sfery życia, jak i wspaniałym narzędziem dla biznesu w celu rozwijania swojej działalności, sprzedaży i promowania produktów w sieci.Jeśli chodzi o Polskę to najczęściej firmy promują swoją działalność na Facebooku bądź Youtube, zaś bardziej ostrożnie podchodzimy do Twittera, za którego pośrednictwem porozumiewaja się korporacje w USA i ich prezesi.
    W Polsce najbardziej znanym użytkownikiem Twittera jest Marszałek Sejmu Radosław Sikorski, który nie raz wywołał swoim wpisem burzę medialną.
    Za pomocą social media buduje się przede wszystkim lojalność wobec marki i jej rozpoznawalność.Jest to szczególnie ważne dla produktów z segmentu FMCG takich jak kosmetyki czy żywność - prężnie działają portale zrzeszające fanów Coca-Coli czy konkretnych brandów kosmetycznych.Mocno aktywna w mediach społecznościowych jest też branża telekomunikacyjna. W tym sektorze ostra konkurencja powoduje potrzebę budowania trwałych relacji z klientem, dla którego ważna jest nie tylko cena, ale też skojarzenia z marką i jej pozycja w zbiorowej świadomości.W social media panuje znacznie większa swoboda wypowiedzi oraz bliższe stosunki między rozmówcami niż w tradycyjnej komunikacji przez maila bądź inne media. Firmy z jednej strony wykorzystują to, z drugiej boją się, że niezadowoleni klienci bez oporów napiszą publicznie co myślą o właścicielu fanpage.
    Bardzo popularnym w Polsce narzędziem są blogi i działania w blogosferze. Wpływowi blogerzy są zapraszani na imprezy tematyczne organizowane przez firmy, zamieszczają na swoich blogach konkretne marki często życząc sobie za to niebotyczne kwoty.Jak grzyby po deszczu powstają blogi modowe, podróżnicze, kulinarne, a blogerzy, którzy pragną osiągnąć wysoką pozycję w branży również wykorzystują do tego social media.
    Jeśli ktoś jest zainteresowany poszerzeniem swojej wiedzy w zakresie Social media to może wziąć udział w imprezie Social Media Convent.Jest to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży.W tym roku trzecia edycja najlepszej imprezy social media w Polsce odbyła się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności.
    Warto się zastanowić nad fascynującym zjawiskiem, jakim są Social Media i jeśli miałoby to nam w czymś pomóc - nie wahać się po nie sięgnąć.

Naprawa laptopów

Szkolenia i rozwój zapewnia

Serwis laptopów Warszawa

Odzyskiwanie danych warszawa

Własne laboratorium znacznie przyspiesza cały proces diagnozy dysków i

odzyskiwania danych

Serwis Iphone

Wymiana szybki ekranu dotykowego, baterii, gniazd, naprawa Iphone 4, 5, 6 ....

Serwis Iphone